فال روزانه 12 مرداد

۱۳۹۹/۵/۱۴

فال روزانه فال تولد فال ماه تولد فال فال فرودین فال اسفند

فال روزانه 12 مرداد

فروردین - حمل


کسی منتظر شماست تا کاری را انجام دهید یا حرفی را بزنید که مدت هاست از انجام آن کناره می گیرید. آیا از عکس العمل بقیه می ترسید؟ آیا نگران هستید؟ پس باید به شما بگوییم که تمام ایننارلحتی ها را دور بیندازید. هیچ احتیاج نیست که خواسته ی اصلی خودتان را پنهان کنید.
شما باید کاراهایتان بدون هیچ نگرانی ای انجام دهید و به سمت جلو حرکت کنید حتی اگر چیز ها جوری که شما می خواهید پیش نمی روند. شما با انجام اینکار راضی خواهید شد فقط کاری را که می خواهید انجام دهید.

اردیبهشت - ثور


تمام مشکلات شخصی خود را فراموش می کنید که این خبر خوبی برای کسانی که نگران شما هستند است. آن ها را از حال خود با خبر بگذارید. این زمان بسیار مهمی است که روابط خود را با خانواده و دوستانتان تقویت کنید. پس سعی کنید با تمام اعای خانوادتان در ارتباط باشید. شما نقش مهمی در زندگی این فراد دارید پس با خوش رویی و کمی جذبه وارد زندگی آن ها شوید.

خرداد - جوزا


امروز شما خود را در موقعیتی مبهم حس می کنید که انرژی زیادی دارید اما کاری نیست که انجام دهید. شما یک انتخاب خواهید داشت: باید انرژی خود را صرف یادگیری مهارت جدیدی کنید یا به کمک دوستانتان بروید. اگرشما این کار ها را انجام دهید حس بسیار خوبی به خودتان پیدا خواهید کرد که با عث می شود در زندگی خود موفق شوید.

تیر - سرطان


آیا شما احساس گرما می کنید؟! اگر شما احساس گرما می کنید به خاطر این است که آفتاب درست به دارد به شما می تابد! در حقیقت شما کنترل زندگی عشقی خودتان را به دست گرفته اید و قرار است که از زندگی خودتان لذت ببرید پس نگران نباشید و به حرکت ادامه دهید.

مرداد - اسد


اگر شما در زندگی با مبارزه ای مواجه شده اید، صبر کنید قرار است که برنده شوید و بعد از آن سریع باید موقیعت خود را حفظ کنید تا باز هم موفق شوید به تلاشتان ادامه دهید و خسته نشوید همه چیز نزدیک است!

شهریور - سنبله


اهیمتی ندارد که چقد با چیز های زیبا اطراف خود را پر کرده باشید اگر این چیزها متعلق به شما نیست رهایش کنید ، از اینکه دنبال مد بروید دست بردارید و به دلتان گوش دهید هرکاری که دوست دارید انجام دهید و نگران فکر بقیه نباشید!

مهر - میزان


شما تا الان روی یک هدف کار می کردید پس ادامه دهید چون قرار است پاداش آن را دریافت کنید. به خودتان اجازه دهید که هیجان زده شوید و از دست آورد های جدیدتان لذت خواهید برد.

آبان - عقرب


هرچیزی که را که شما سعی می کردید پنهان کنید ، دیگر نمی توانید پنهان کنید دست از سرش بردارید و اجازه دهید که خودتان باشید و زندگی خودتان را بسازید. با کسانی که دوست دارید در ارتباط باشید و به دنبال هدف هایتان بروید . قطعا بعدا زا این کار خوشحال می شوید.

آذر - قوس


امروز روزی نیست که به بازی گوشی بپردازید. امروز روزی است که باید به جزییات زندگی توجه کیند و برنامه ریزی کنید. بهتر است که نیرو های اطراف خود را کنترل کنید. هیچ خطری شما را تهدید نمی کند اما بهتر است که حواستان را جمع کنید.

دی - جدی


امروز روزی است که بیشتر توسط غریبه ها و یا دوستانتان کنترل می شود. ممکن است در این روز دوست ها جدیدی پیدا کنید یا غریبه ها به شما کمک کنند یا حتی با عشق زندگی خودتان آشنا شوید!

بهمن - دلو


شما به مشکلی در زندگی خودتان بر خواهید خورد که راه حل آن را اشتباه می روید بهتر است که دلیل این مشکل را پیدا کنید تا بتوانید آن را حل کنید آن گاه در های جدیدی به سوی شما باز خواهند شد!

اسفند - حوت


شما در این روز بیشتر به خودتان وقت اختصاص می دهید و با احساسات پیش می روید! بهتر است که طرز برخورد خودتان با دیگران را ارزیابی کنید تا تکه های پازل گمشده زندگیتان را پیدا کنید.

 

 

..