فال روزانه دوشنبه 15 مرداد 97

۱۳۹۹/۵/۱۴

فال روزانه 15 مرداد

فال امروز فال فردا فال مرداد 97 فال جدید فال تولد

فال روزانه متولدین فروردین ماه

اکنون وقت تنبلی نیست حالا که زمان به شما رو کرده است بهتر است که تعهدات خود را در در کار زیر سوال نبرید و با همان کوشش قبلی به کارهایتان ادامه دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما مدام به این فکر هستید که کاری بیش از این چیزی که الان دارید انجام می دهید داشته باشید همیشه به دنبال فرصت های خوب هستید اما این را از خاطر نبرید که الان دیگران منتظرند تا با آن ها همکاری کنید. آستین هایتان را بالا بزنید و مشغول شوید!

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فرصت های تازه ای رو به روی شما قرار گرفته است بهتر است که از آن ها استفاده کنید تا دیر نشده است. به خودتان اجازه ی زندگی کردن بدهید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز فرصت کاری جدیدی به شما پیشنهاد می شود و شما نسبت به آن تردید دارید بهتر است که با دیگران مشورت کنید و زود تصمیم نگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شیوه ی زندگی خطرناکی را در پیش گرفته اید که دیگران را نگران می کند بهتر است کمی به خودتان فکر کنید و انقدر رک حرف هایتان را به اطرافیان نزنید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

اکنون تمایل شدید و غیر معمولی را در خود احساس می کنید و می خواهید دست به کاری بزنید که خوب به آن فکر نکرده اید. اما به شما توصیه می شود که قبل از هر اقدامی ابتدا تمامی جنبه ها را بررسی کنید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

وقتتان را صرف رویا های غیر واقعی نکنید. سعی کنید کمی واقع بین باشید. اعتماد به نفستان را از دست ندهید و سخت تلاش کنید تا به هدفتان برسید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مسیر آسان را در پیش بگیرید یا مسیر سخت را. شاید اول فکر کنید که این یک تصمیم راحت است و مشکلی وجود ندارد، اما بعد خواهید دید که به این سادگی ها نمی توانید مسیرتان را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز نوبت آذری هاست که به دنبال عشق بروند! عشق در هوا جاریست پس بروید و حرف هایتان را بزنید بی آنکه نگران آینده باشید.

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شما به یک راز مهم در درون خودتان پی خواهید بردو بهتر است که به گذشته تان نگاه کنید و از خودتان مطمئن شوید در غیر این صورت به زودی بهای کار های بدی را که در حق دیگران انجام داده اید می پردازید...

فال روزانه متولدین بهمن ماه

بهتر است که روابط اجتماعی خودتان را ارتقا دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید . این سبک زندگی در آینده به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

بهتر است که این بار منطقی فکر کردن را کنار بگذارید و دنبال دلتان و احساساتتان بروید. این برای شما و زندگی تان در حال حاضر بهتر است.

..