فال روزانه یکشنبه 14 مرداد 97

۱۳۹۹/۵/۱۴

فال روزانه 14 مرداد

فال فردا فال امروز فال 14 مردا 97 فال جدید فال اسفند

فال روزانه فروردین


امروز موجی از انرژی به سراغ شما می آید که دوست دارید وقت زیادی را با دوستانتان بگذرانید بهتر است کمتر از زندگی خود برای دیگران تعریف کنید تا ضربه نخورید.

فال روزانه اردیبهشت


امروز روزی است که عشق به سمت اردیبهشتی ها رو کرده است! بهتر است که همین امروز بروید و عشقتان را ابراز کنید بدون اینکه نگران نتیجه باشید.

فال روزانه خرداد


بهتر است که در انتخاب قدم هایتان برای دوست کمی دقت به خرج دهید. ممکن است کسی در قالب دوست برای نزدیکی به شما کمین کرده باشد! بهتر است که امروز مواظب باشید.

فال روزانه تیر


اکنون زمان آن رسیده است که کمی به کار های نیمه کاره تان فکر کنید ممکن است دیگر فرصت جبران آن ها را به دست نیاورید. اگر دل کسی را شکسته اید از او دلجویی کنید و ...

فال روزانه مرداد


امروز وقتی است که شما دوست دارید به گردش بروید و همه را شیفته ی خودتان کنید اما بهتر است که دیگران مطلع کنید و کار هایتان نیمه تمام رها نکنید. سعی کنید این انرژی را تخلیه کنید!

فال روزانه شهریور


اگر ساعت های طولانی کار کرده اید، اکنون زمان آن است که کمی هم شادی و تفریح کنید. اکنون صورت فلکی قوس به چهارمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی ریشه ها وارد شده است، به همین خاطر بهتر است امروز را در منزل بمانید و برای گردش به بیرون از شهر نروید. می توانید همین جا در منزل دست به کارهایی بزنید که که حس ماجراجویی شما را ارضا کنند. بد نیست چند نفر از دوستان تان را دعوت کنید تا با آن ها گپ و گفتی بزنید. هر کاری که شما را از روزمرگی دور کند می تواند به نفع تان باشد و انرژی های از دست رفته را دوباره به شما بازگرداند.

فال روزانه مهر


امروز انرژی شما تمام شده است و سعی دارید که کمی از کار فرار کنید. حق با شماست بهتر است که امروز کمی استراحت کنید و فردا از نو شروع کنید.

فال روزانه آبان


امروز شما حس می کنید که از لحاظ اقتصادی وضع شما خیلی خوب است اما بهتر است که چند روزی صبر کنید و ببینید که آیا باز هم همین حس را دارید یا نه.

فال روزانه آذر


به دنبال این هستید که با دیگران ارتباط قلبی برقرار کنید، زیرا اکنون ماه به نشانه ی شما بازگشته است و احساسات تان به شدت آشکار و نمایان اند. اما بیان احساسات و ترس های تان فقط بخشی از معادله است. باید به دیگران هم فرصت دهید که ماجراهای شان را بگویند.

فال روزانه دی


امروز روزی است که خاطرات گذشته به سراغ شما می آیند و شما باید فکر کنید و بسنجید که دل کسی را شکسته اید یا نه اگر دلش را شکسته اید از او دلجویی کنید. امروز روز تاریک و غم انگیزی برای شما خواهد بود که ممکن است در تمام طول زندگی تان سایه بیندازد.

فال روزانه بهمن


ممکن است که رویاهایی در سر داشته باشید که انجامشان غیر ممکن باشد بهتر است که کمی فکر کنید ، به خودتان ، زندگی تان ببینید که واقعا کجا قرار گرفته اید.

فال روزانه اسفند


ممکن است شما به تازگی از کسی که دوستش دارید جدا شده باشید بهتر است که فکر کنید ببینید که آیا کار درستی کرده اید یا نه. اگر دلتنگش هستید سراغ او را بگیرید و عشق خود را اعتراف کنید.

..