فال روزانه شنبه 20 مرداد 97

۱۳۹۹/۵/۱۴

فال روزانه 20 مرداد

فال فردا فال شنبه فال واقعی فال مرداد فال جدید فال 97 فال شنبه 20 مرداد

فروردین

سعی کنید که روی آرزوهایتان تمرکز کنید و وقت کشی نکنید و راهی برای رسیدن به آن ها پیدا کنید. چون صور فلکی شما می گویند که راهی برای شما باز شده است.

اردیبهشت

اجازه ندهید که حرف دیگران جلوی شما را بگیرد. زندگی بسیار کوتاه است کار هایی را که دوست دارید انجام دهید و از قضاوت شدن نترسید.

خرداد

امروز سعی کنید که به دیگران کمک کنید. با این کار قلب خود را روی مهربانی ها باز می کنید و شاید اتفاق خوبی برای شما بیفتد! پس دیگران را خوشحال کنید.

تیر

شما باید تابو ها و طناب هایی را که برای خودتان ساخته اید باز کنید و به خودتان اجازه ی رشد بدهید. امروز حتما باید این کار را بکنید. چون صور فلکی به شما فرصتی تازه داده اند.

مرداد

شما راه خودتان را گم کرده اید باید نقشه ای پیدا کنید تا بتوانید راه گنج را پیدا کنید! بله درست مثل دزد های دریایی باید دنبال راهی برای رسیدن به خوشبختی باشید به اطرافتان نگاه کنید راه را پیدا خواهید کرد.

شهریور

فکر شما بسیار مشغول است و هرچه سریع تر باید راهی برای آن پیدا کنید یا دوستانتان جدیدی پیدا کنید یا شغل جدیدی راه اندازی کنید.

مهر

شما باید تلاشتان را بیشتر کنید حالا که صور فلکی شما وارد عطارد شده است باید سخت کار کنید تا نتیجه را ببنید . الان بهترین فرصت برای کار و تلاش است. از دستش ندهید.

آبان

شما به زودی از چیزی که بدتان می آید خلاص می شوید فقط کمی دیگر تحمل کنید. سعی کنید با آن بسازید و دعوا و دردسر ایجاد نکنید.

آذر

امروز روز خوبی نخواهید داشت سعی کنید که از خانه بیرون نروید و در خانه استراحت کنید و وقت را با خانواده بگذرانید.

دی

امروز نمی توانید از روزتان لذت ببرید سعی کنید به کار های گذشته و خاطرات فکر کنید و بفهمید که چه آدم بدی بوده اید. وقت این است که زندگی خودتان را بسازید.


بهمن

شما امروز بسیار خوشحال هستید و قرار است که اتفاق بزرگی در زندگی تان رخ دهد. صبر کیند و ببینید که طبیعت چه میکند!

اسفند

امروز شما کنترل احساساتتان را دوباره به دست می آورید و روابطتان با سایرین دوباره به حالت قبل بر میگردد. از امروزتان لذت ببرید.

..