فال روزانه پنجشنبه 25 مرداد 97

۱۳۹۹/۵/۱۴

فال روزانه پنج شنبه

فال فردا فال امروز فال پنج شنبه مرداد

فال روزانه فروردین

وقت آن رسیده است که کمی فعالیت های فیزیک خودتان را زیاد کنید نه به این معنی که حتما به ورزشگاه بروید بلکه یک پیاده روی ساده در صبح می تواند انرژی شما را زیاد کند.این را به خاطر داشته باشید که وقتی بدنتان سرحال باشید ذهن شما نیز باز است.

فال روزانه اردیبهشت

ممکن است شما احساس کنید که باید کاری را که دارید انجام می دهید به بقیه ثابت کنید خوش بختانه راهی برای این هست که ذهن خودتان را آزاد کنید بهتر است که روی خودتان تمرکز کنید و به بقیه اهمیت ندهید.

فال روزانه خرداد

شما امروز خودتان را جوری می یابید و احساس می کنید که اعتماد به نفش شما بیشتر شده است. ممکن است دیگران نخواهند شما حرف بزنید چون شما رک هستید و بقیه خوششان نمی آید اما به یاد داشته باشید که شما برای خودتان زندگی می کنید نه دیگران.

فال روزانه تیر

شما درست زمانی که احساس می کنید از لحاظ احساسات ایستا شده اید اتفاقی برای شما می افتد که این تعادل بهم می ریزد ولی نگران نباشید راه حل خودش به سمت شما می آید.

فال روزانه مرداد

شما مقدار زیادی از انرژی و اعتماد به نفستان را از دست داده اید این ممکن است شما در تجربه های خطرناکی قرار دهد. ممکن است شما حس کنید که عصبانی هستید. ممکن است با کسانی بحثتان شود که اصلا ارزش عصبانیت شما را ندارند.

فال روزانه شهریور

نسبت به خودتان و دیگران خوشبین باشید. از اینکه مقصر را پبدا کنید دست بردارید.ممکن است با این کار شما روزی از خواب بیدار شوید و ببینید که هیچ دوستی ندارید. با دیدن بدی های مردم فقط خودتان را از آن ها دور می کنید. قضاوت کردن کار شما نیست.

فال روزانه مهر

شما دلتان می خواهد که به یک سفر بروید و از طرفی دیگر این را نمی خواهید! شما حس می کنید که چیزی شما را به سمت پایین می کشد. این فکر ها را از سرتان بیرون کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید.

فال روزانه آبان

شما کمی احساس غمگین بودن می کنید و حوصله ی هیچ کاری را ندارید. شما باید این فکر ها را از سرتان بیرون کنید و خواهید دید که تعادل دوباره به زندگی شما بر میگردد و به هدف هایتان می رسید.


فال روزانه آذر

شما توانایی این را دارید که خیلی خوب کار کنید. شما انرژی تان زیاد است و نیازی نیست مبارزه کنید تا صدایتان را به دیگران برسانید.

فال روزانه دی

شما حس می کنید هرکاری که انجام می دهید به بن بست می خورد اما باید این را بدانید که شاید راه را اشتباه می روید حتی اگر باز هم شسکت خوردید نا امید نشوید و به کارتان ادامه دهید البته به روش درست.

فال روزانه بهمن

شما حس میکنید که مبارزه شروع شده است و هدف شما هستید! اگر شما انرژی کافی نداشته باشید این مبارزه برای شما سخت خواهد شد.امروز ممکن است بهترین روز شما نباشد.ولی شما نباید نگران شوید روز های دیگر هم هست...

فال روزانه اسفند

ممکن است برای شما ترسناک باشد که کمی ریسک کنید. شما سعی می کنید که در موقعیت های مختلف مخفی باشید تا کسی متوجه حضور شما نشود. این مکانیزم دفاعی ممکن است شما را تا جایی ببرد اما، این کار شما را به جایی که می خواهید نمی رساند. برای اینکه به هدفتان برسید شما باید با اعتماد به نفس ، عشق و ایمان رفتار کنید.

 

 

..