فال روزانه جمعه 26 مرداد 97

۱۳۹۹/۵/۱۳

فال روزانه 26 مرداد

فال روزانه فروردین

جرات این را داشته باشید که متفاوت باشید. این که در کار های روزمره غرق شوید کار بسیار ساده ای است. خوردن ، خوابیدن ، پوشیدن لباس های همیشگی و انجام دادن کارها مثل سابق. شما باید از این روزمرگی خودتان را نجات بدهید. سعی کنید یک مدل موی جدید ،رنگ های جدید را امتحان کنید. حتی شغل های جدید.

فال روزانه اردیبهشت

اگر سبک زندگی شما بسیار از دیگران متفاوت است درباره ی این احساس خوبی باید داشته باشید به یاد داشته باشید که شما روش زندگی خودتان را انتخاب می کنید. اگر با دیگران متفاوت هستید لازم نیست احساس شرم کنید. فقط راه خودتان را بروید.

فال روزانه خرداد

شما باید پروژه های نیمه کاره ی خودتان را تمام کنید و به فکر چیز های بعدی باشید. فک نکنید که حتما باید کار بزرگی انجام دهید. شما باید کاری را انتخاب کنید که از پسش بر بیایید و از انجام دادن آن خشنود شوید. از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه تیر

آیا اثرات امروز را حس می کنید؟! بهترین سعی تان را بکنید که زمان خوبی را برای عصر رقم بزنید و کمی تفریح کنید. با دوستان به تفریح بروید یا به سینما بروید. سعی کنید مشغول بمانید قبل از اینکه بفهمید، حس خوبی خواهید داشت!

فال روزانه مرداد

نقشه هایی برای کار ها جدید بکشید به سمت جلو حرکت کنید .شما از این شگفت زده خواهید شد که چطور کار ها خوب انجام می دهید. یک کار خاص را انجام دهید و یک هدیه به زندگی خودتان ببخشید.

فال روزانه شهریور

کسی را برای اینکه زندگی متفاوتی از شما دارد قضاوت نکنید. هیچکس از دید شما به روابط و کار ها نگاه نمی کند. سعی کنید با دیگران خیلی خشک رفتار نکنید. بهتر است که از این انرژی برای پیش بردن زندگی خودتان استفاده کنید.

فال روزانه مهر

دوستانی که به حرف شما گوش دهند و شما را نصحیت کنند ، امروز برای شما زیاد هست. شما بهترین کسی بوده اید که به نیاز های دوستتان اهمیت داده اید. فقط خیلی برای دیگران وقت نگذارید تا چیزی برای خودتان باقی نماند! دوستی حقیقی این است که با یک یک دیگر مشکلات را تقسیم کنید.

فال روزانه آبان

انجام دادن هرکاری برای شما امروز سخت نیست. شما بسیار سخت کوش هستید و هرکاری را امروز به خوبی انجام داده اید فقط به خودتان وقت اختصاص بدهید چون لیاقت آن را دارید.

فال روزانه آذر

کار کردن بدون رعایت قوانین ممکن است شما را وسوسه کند اما چه خوشتان بیاید چه نه همه ی ما باید از قوانین پیروی کنیم.کاری را که باید تمام شود ، تمام کنید. در این صورت شما آزاد می شوید و می توانید بدون مسئولیت راحت باشید!

فال روزانه دی

امروز شانس به شما رو میکند! این انژری را با بقیه که ناراحت هستند تقسیم کنید.این انرژی شما روی همه ی اطرافیانتان تاثیر می گذارد. اگر کسی صدمه دیده است یا عصبانی است به او رسیدگی کنید.

فال روزانه بهمن

خیال پردازی عالی خود را دست کم نگیرید.اگر شما همه اطلاعات را ندارید برای آن وقت بگذارید تا آن را به دست آورید. به خودتان اعتماد کنید.کاری را که میخواهید انجام دهید.

فال روزانه اسفند

اجازه ندهید که ناراحتی شما را از پا در بیاورد.هرچقدر که بیشتر تلاش کنید زودتر به اهدافتان می رسید. کار های نا تمام خود را انجام دهید و یک برنامه برا ی عصر بچینید.

 

 

 

 

 

..